Pro pacienty

Pro pacienty

Objednání:

Ordinační hodiny:

Tel./fax: 244 470 704 PO-PÁ: 8:00 - 22:00
Tel.: 244 470 553 SO-NE: 8:00 - 22:00
Mobil: 602 458 185    
   

Pohotovostní služba:

    PO-PÁ: 22:00 - 8:00
    SO-NE: 22:00 - 8:00

 

Během pohotovostní služby účtujeme pohotovostní příplatky.

Ve všední dny v  době od 14,00 – 15,00 hod a o víkendech od 8 – 10 hod probíhá velká vizita. V tuto dobu je provoz omezen.

Upozornění: V noci má službu obvykle jen jeden lékař, který se nemůže věnovat více akutním případům najednou. Doporučujeme vždy Váš příjezd ohlásit telefonicky předem.

Našim přáním je, abyste se u nás cítili dobře a odcházeli jste s našimi službami spokojení. Také proto máme zaveden objednávkový systém, kterým se snažíme zajistit co nejkratší čekací dobu a zároveň dostatečné dlouhý čas a klid potřebný pro vyšetření vašeho zvířete.

Proto vám doporučujeme předem se objednat - vyhnete se tím zbytečnému čekání.

Potřebujete-li vyšetření specialistou nebo chirurgický zákrok, pak je objednávka nezbytná.

Objednaní klienti a akutní pacienti (např. autoúraz, otevřené zlomeniny, masivní krvácení, šokové stavy, dechové potíže) mají přednost, konečné pořadí vždy určuje lékař.

Prosíme o pochopení, že objednací čas je pouze orientační , do ordinace budete pozváni hned po ošetření předchozího pacienta.

Co vzít s sebou?

S sebou vezměte očkovací průkaz zvířete (petpass). V případě, že přicházíte s problémem řešeným již na jiném pracovišti, přineste s sebou zdravotní dokumentaci pacienta (výsledky laboratorních vyšetření, RTG snímky, lékařskou zprávu ošetřujícího lékaře ). V případech náhodného pozření  léků, jedů na myši a dalších látek přineste s sebou jejich obal.

Co vědět o zvířeti?

Připravte se na otázky , které vám budeme klást: základní údaje o zvířeti – věk, prodělané nemoci, alergické reakce, zda právě užívá léky a jaké, jejich dávkování, kdy a čím je zvíře krmeno, kolik sní a vypije, kolik vyloučí, u fen datum posledního hárání, v jakém prostředí žije, ...

Když přijedete

Svůj příchod ohlašte na recepci. Recepční zajistí, aby o vás věděl váš lékař. Na recepci probíhají i platby za ošetření, přijímáme také bezhotovostní platby kartou. Dále zde můžete zakoupit krmení, vitamínové doplňky, kloubní výživu, pamlsky, hračky... S recepčními také domluvíte datum příští návštěvy.

Před vstupem do ordinace zvíře zvažte (na váze v recepci).

Běžná ambulantní péče

  • Vakcinace, odčervení
  • Čipování, tetování
  • Vydávání pasů, veterinárních atestů
  • Diagnostika a léčba běžných chorob
  • Odběry a vyšetření krve, moči, trusu
  • RTG DKK a DKL
  • Stanovení termínu krytí
  • Diagnostika březosti
  • Geriatrický screening
  • Poradenství v oblasti výživy
  • Prodej krmiv a veterinárních diet, kloubní výživy, vitamínů a dalších doplňků
  • Prodej antiparazitik (blechy, klíšťata, všenky, roztoči...)